Wednesday, February 11, 2009

:: Eksklusif bersama Les Copaque ::



Actually, me amat menantikan kemunculan filem Geng Upin Ipin nih...
Since tgk 'the making of Geng' ni, me sangatlah teruja dgn proses pembikinannya...
Salute laa kt geng Les Copaque yang dah bertungkus lumus utk menyiapkan filem ni..
Me yg duk buat courseware Flash pun dah pening2... apatah lagi nk siapkan animasi 3D yg sangat mantop nih..

Btw, me dpt info psl tayangan eksklusif filem Geng nih...
Esok malam kat Cineleisure Damansara...tayangan hari pertama...
Punyelah eksaited, me awal2 lagi dah tempah tiket...
Sbb tiket limited utk 100 orang sahaja...
Yang bestnyer... ada sesi beramah mesra dgn geng/crew Les Copaque and also pelakon2...
Dapat goodies bag and pop corn FREE plak tu.. hehehe
So me dah book 3 tiket utk me, the husband and my lil sis, irni..
Tapi malangnya :( me tak dapat pegi.. sbb esok malam ada important discussion dgn UTM
Warghhhh..frust sgt... cuma lom tertonggeng lagi nih...
Terpaksa la postpone tgk ujong minggu...

Team Les Copaque pun dah call utk buat confirmation..
So utk tak lepaskan tiket2 tu.. me forward la kt my sis and her geng..
Biaq depa pi meriahkan suasana..
Nak wat cemana kan... dah takde rezeki me.... sob.. sob..sob..

Oleh kerana keciwa tak dapat pegi...
Me nak cilok la goodies bag Les Copaque bagi kt my sis nanti.. huhuhuhuhu
Kesiankan mak buyung ni kempunan nak pegi.. wahahaha

To my sis, enjoy the movie yer...!!
Jangan lupe amek gambo byk2....

Les Copaque Official Blog ->> Click here

3 comments:

Elyn said...

hiks jgn kempunan kartun!!!

CoNniE said...

iskk mesti best nie...

inie-chan said...

jgn sedih2 mak buyung..akan ku belikan mu buah tangan..kehkehkeh..neway,suke g kat office diorg,sume friendly!!~