Monday, March 2, 2009

:: Inilah gambarnya.... ::


Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.

Antara tag yg amat menariks utk dibowattt...
Folder keenam dlm photos folder saya adalah gambar2 sekitar majlis perkahwinan saya... :) dan inilah dia gambar keenam yang dikehendaki... hihihihi...

Hmmm ape lagi nk describe pasal picture ni?
Well, ni gambar masa berarak ke pelamin utk majlis bersanding.. ni masa kat majlis perkahwinan di terengganu.. Tema majlis saya adalah pink purple.. Pengapit lelaki tu adalah adik ipar saya...masih bujang... hahaha dan pengapit perempuan tu plak...adalah one of my bestfren, merangkap ex-classmate saya masa sekolah menengah dulu... pun masih single maa....

Both Payung yang pengapit2 tu pegang saya sewa ok.. hahaha.. yang pakai baju kurung biru tu mak saudara suami saya... hehehe amek semua pun den describe. Baju kawen saya tu saya tempah and manik2 tu semua saya dan adik bongsu saya pulun menjahitnya... wahahaha...

Apa lagi eh nk describe? erm, actually majlis ni diadakan pada Sabtu, 11 Oktober 2008 yang lalu.. almost dah 5months kami berkahwin.. sekejap je kan masa berlalu... 11 December 2008 me disahkan mengandung 1month.... byk sgt benda berlaku dlm tempoh setahun yang lalu... dari single ke berdua.. dari anak dara, jadi tunangan orang kemudian jadi isteri orang... sedar tak sedar... tak lama lagi nak jadi mak orang...

Cukup dah kot me describe about this pic... hihihihi.. dah terlari dari tajuk pun dah ni..
So cam biase, lepas buat tag, kite kena tag orang lain ler plak... Saya panjangkan tag ni kepada:

1. Ee (saya tau dia ada banyak gambar menarikssss)
2. Ruby (Kalau dapat gambar kete baru dia pun orite gaks ni.... )
3. Adik Izyan (Buatla tag sebelum gi PLKN)
4. Mama Wafiq (Haruslaa kena buat jugak..!!)

3 comments:

Anonymous said...

kene tag??
muahaha.
nanti i buat ek.kehkeh

Anonymous said...

nanti saye buat ye.. haha

♥ Mrs. C ♥ said...

waaa... veryy pretty lah.. kekeke...