Friday, June 13, 2008

Selamat Berangkat Laila...

Gonna miss u kakak...~!

Bertemu dan berpisah
Adat manusia biasa...
Hilang dimata, tapi dihati tidak lupa...
Berdoalah kita agar aman dan sentosa...
Hilang dimata tapi dihati tidak lupa..........


Sis laila selamat berlepas ke Dubai jam 12:55 pagi tadi...
Wanie, mamaket, PL sempat jugak ke airport malam tadi.. sama2 mengucapkan selamat jalan kpd sis laila...

Sis laila kim salam kat semua...

Antara bloggers yang hadir...


Sesi ni yang tak tahan sebak nih.... huhuhu

Selamat jalan Auntie Yong...

Auntie Yong heret beg Pink..... :)

Semoga rindu bamin terubat daaaaa.... hehehehe
Jaga diri lek lok kat sana Laila...
Jangan lupakan kitorang kat sini...
Keep online ya~!!!


To abg joe, HAPPY CONVOCATION~!!!

8 comments:

KitKet said...

sorry xdapat nak stay until late.. bebudak monster 2 orang tu dah xleh nak control dah.. lari sana sini.. kang termasuk dalam tempat luggage tu langsung kena hantar ke zimbabwe..

ala tengok gambar ajer pun dah rasa merah2 mata dah ni

SitiNur said...

sebak..

aku la ros said...

huwwaaa.. gonna miss akak tiri kita.. huuwaaaa

cik tun teja said...

sebak sangat..kowang yg rapat ngan sis laila musti lagik sedih..

pepon moga sis kita sorang ni selamat dan berbahgia slalu di perantauan..amin!

Si Tukang Karut said...

tak terkata hati dan perasaan tatkala menatap gambar gambar keberangkatan ini...

Laila I knew u will be happy?...cya Laila Au Revoir!

~ beaber ~ said...

ty cik sexketari ... huhhuhuhu

nasibbbb la sempat jumpa laila kejap pat umah ...

selamat dah mem aluyah sampai sana !!!


hew hew hew

fizzzy said...

tetiba rasa sedih..tambahan masa tgh heret beg..

Kakak Tiri said...

Adios Au Revoir. Tengkiu Wanie for coming to say bye. You take good care ya. Sorry tak dapat pi engagement you. Kenuri kawin lagi la.

Nanti mai honeymoon kat Al-Attar Escala ek.

Hugs.