Sunday, June 15, 2008

Mini gathering




At last, rindu wanie kt budak 2 orang ni terubat..
thanks to azali n farsha... coz sudi luangkan masa sama2..
Dah lama betul kite tak jumpe kan..

Dari azali drive kancil...now dah tukar bawak Myvi..hehehe
Dari farsha keje kt Bangi, sekarang dah keje kat Subang...hehehe but still setia dgn Puchong drift.. ekeke
Dari kwanie single n available... sampai laa skrg still single but not available... hahaha

Sesi orientasi dgn bakal abg ipar angkat pun dah setel yer farsha...~!!
Sila hantar borang feedback anda... ekekeke
Sronottt dpt spent time sama2 layan citer Kungfu Panda plak tu.. hehehe
Sangat2 menghilangkan stress~!!
Sapa2 yang lom tgk... luang2kanlah masa tgk Panda yg kiut lagi cumil itu.. hehehe

Klik sini : Kungfu Panda

6 comments:

KitKet said...

changes for the better ait.. all da best :)

sue cipot said...

wanie...
sue jeles lom ada ksmpatan tgk kunfu panda uwaaaaaaaaa

Kakak Tiri said...

Azali pun kiut lagi cumil... hehehe.

aku la ros said...

kungfu panda.. me tak tgok lagi aaa... asik lupa jer la nak singgah wayang... hik hik hik

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Lama gak tak jumpa... erk?

Yuzray Eusoph said...

oh...tak pelawa pun ek...uwwaaaa!!