Wednesday, July 22, 2009

:: Awaiting Little You... ::

me at 35weeks



Time really flies...
My baby is at 36weeks now.. & only 27days left before my baby's big day! Insya Allah.
Or maybe less than that...

I have nothing special to blog today...
Having a lot of womb cramps & back pain...
I couldn't sleep at all last night... mengiring ke kiri, mengiring ke kanan, terlentang, tertonggeng.. semua pun cant reduce rasa ketidakselesaan perutku while my little baby kept on kicking, smack-downing, dancing, aerobik-ing and etc until Subuh time...

Really can't wait to see my sweet little charmer, but at the same time.. I was afraid of labor..
Feel so nervous and scared..

I'm praying with all my heart, for everything will go well...
and I can let go this fear....


Footnote: I'm still fretting over baby names....

6 comments:

Mommy Aisy said...

wah..tak lama da lg kak wani.
sis scan x jantina baby? i pun da confirm ngandung. smlm g 1st visit kat klinik. da 13 minggu. Alhamdulillah.

smga sis selamat lahirkan ur sweet litlle charmer k?

Elyn Sani said...

i'allah sume ok nnt....... muah!!

Nurmala Mazlan said...

wanie...
x lama lagi tu..
best nyer nak tgu org baru kan
kita ni x tau la bila nyer

fazmila said...

kak wani dun worry sgt...nnt baby stress...enjoy your time of 'u can eat anything'...hehehe...lepas ni dah pantang...jgn jadi cam mila..fazly yang bedal kfc mila..huhuhu

Ju@Lucky^Mummy said...

hahaha... bout the name.. hr ni ada my old fren tny sapa yg bubuh nama my kids. I said both of us agreed that name & we have 9 months to think 'bout the name. Hahaha.. nampaknye due date wanie semakin hampir... pikio2 la..

mYpRecious said...

dengan ini mak long idah mencadangkan nama baby sebagai Darius fawwaz.. wahhhhh... hensem sungguh name itu.. hikks.. gud luck wanie & take care..